loading...
اسفراین
تبلیغات
web-des.ir
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 77 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

بیوگرافی شهره قمر

 

شهره قمر من متولد اول مهر ماه ۱۳۶۴ هستم. اصلیتم از سمت پدری کرد است. در واقع متولد کردستان هستم، منتها شناسنامه ام صادره از تهران است. ولی خب از افتخاراتم این است که بگویم من یک کرد هستم و محل تولدم یک شهرستان در کردستان بوده است. تحصیلات آکادمیک ندارم، رشته اصلی ام حسابداری است. عاشق هنر هستم. به موزیک خیلی علاقه دارم، خودم هم می شود گفت به یک نحو موزیسین هستم، گیتار را به صورت حرفه ای می زنم، آموزش هم می دم، البته در پی تشکیل یک گروه کر هم هستم

.او بازیگری را زمانی که نوجوانی ۱۶ ساله بود آغاز کرد و پایه بازیگری وی « سینماست » .شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در « گریم هایش » می داند ،رفتن در قالب گریم های بسیار سنگین و غیر معمول سینما ،و به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانیده است.

شهره قمر این ادعا را به حق در فیلم سینمایی «انعکاس » که اولین حضور وی در سینما بود اثبات کرده است.و در واقع میتوان گفت ریسک بزرگی هم محسوب می شد.در فیلم
« انعکاس » نوجوانی ۱۶ساله بود که با یک گریم بسیار سنگین در نقش و قالب یک زن ۳۰ ساله قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.شهره قمر به بازیگری معروف است که همیشه در فیلم هایش از چهره واقعی اش گذشته و تنها تکیه اش در بازیگری به بازیش بوده و این ادعا ییست که تا به امروز در فیلم هایش ثابت کرده .در واقع اگر ۸ فیلم سینمایی را که تا به امروز کار کرده کنار هم بگذاریم نمیتوان تشخیص داد که بازیگر تمام این فیلم ها یک نفر است و آن کسی نیست جز شهره قمر. و شاید به این دلیل بتوان او را دختر هزار چهره سینمای ایران نامید.

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

عکس های جدید شهره قمر

عکس های جدید و شخصی شهره قمر + بیوگرافی شهره قمر

شهره قمر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از سایت؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3082
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 2,857
  • باردید دیروز : 331
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,708
  • بازدید ماه : 8,854
  • بازدید سال : 86,422
  • بازدید کلی : 709,098