loading...
اسفراین
تبلیغات
web-des.ir
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 149 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

بیوگرافی سحر دولت شاهی

.

سحر دولتشاهی بازیگر موفق سینما و تلویزیون  متولد ۱۳۵۸ است و فارغ التحصیل اد بیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه. پیش از آن هم «مهند سی شیمی» را نیمه کاره رها کرد ه است . وی همسر رامبد جوان (بازیگر و کارگردان ) است .بعضی ها او را در سریال «خانه سبز» می‌بیند از او خوشش می‌آید و بعد از آن همیشه کارهایش را دنبال می‌کند تا اینکه چرخ زمان می‌گردد و همه دنیا دست به دست هم می‌دهند تا این زوج خوشبخت سر راه هم قرار بگیرند.

رامبد جزو بازیگرانی بود که همیشه کارش را دنبال می‌کردم. یادم هست وقتی «خانه سبز» را می‌دیدم خیلی از او خوشم می‌آمد. اینطور نبود که بگویم می‌دانستم یک روز قرار است با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم؛ اما همیشه احساس خاصی داشتم. به‌نظرم آدم مثبت و دوست‌داشتنی‌ای می‌آمد. دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می‌شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید

کم‌کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید. من همیشه به ازدواج کردن معتقد بودم. انگار ازدواج خودش پیش می‌آید و آنطور نیست که خیلی برایش برنامه‌ریزی کرد. من می‌دانستم دوست دارم تشکیل خانواده بدهم و خانواده خودم را داشته باشم و همیشه به چشم یک کار خلاقانه به آن نگاه می‌کردم و خوشبختانه پیش آمد. از قبل نسبت به ازدواج پیش‌داوری نداشتم، می‌دانستم و از دیگران هم شنیده بودم که وقتی پیش می‌آید خودت می‌فهمی که درست است و واقعا برای من هم همین‌طور بود. برخی ملاک‌های کلی داشتم مثل اینکه خیلی اختلاف  طبقه اجتماعی و اقتصادی و سنی عجیب و غریب وجود نداشته باشد.

سحر دولتشاهی میگوید : من خیلی دوست دارم بچه داشته باشم یعنی شکی در این‌باره ندارم. ولی شاید جسارتم کم شده،  مثلا تهران خیلی من را می‌ترساند، فکر می‌کنم این شهر هر روز ترسناک‌تر می‌شود. با خودم فکر می‌کنم حاضری بچه‌ای را به دنیا بیاوری که برای رفتن به پارک یا خانه مادربزرگش ۳ساعت در راه رفت و برگشت باشد؟ تا ۱۰سال دیگر در این هوا می‌توان نفس کشید؟! از این‌جور چیزها و از پاسخ این پرسش‌ها می‌ترسم. تصمیم بچه‌دار شدن را دارم ولی می‌خواهم سعی کنم شرایط بهتری برای آمدن او ایجاد کنم.

 

عکس های جدید سحر دولت شاهی

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

عکس های جدید سحر دولت شاهی

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

عکس های جدید سحر دولت شاهی

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

عکس های جدید سحر دولت شاهی

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

عکس های جدید سحر دولت شاهی

عکس های جدید و شخصی سحر دولت شاهی + بیوگرافی سحر دولت شاهی

سحر دولت شاهی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از سایت؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3082
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 266
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2,932
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,833
  • بازدید ماه : 8,979
  • بازدید سال : 86,547
  • بازدید کلی : 709,223